Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A májusi fordulópont után júniusban ismét 4 ponttal (-64,3 pontra) nőtt a GKI fogyasztói bizalmi indexének szezonálisan kiigazított értéke.
Az EU támogatásával végzett felmérés szerint májushoz képest javulás elsősorban a korábban legpesszimistább megítélésű kérdéseknél tapasztalható: az ország várható gazdasági helyzetéről kialakított lakossági vélemények 8 ponttal, a munkanélküliség következő 12 havi alakulására vonatkozó lakossági várakozások 7,5 ponttal javultak.
Ugyancsak valamivel kedvezőbb – vagyis kevésbé pesszimista – lett a lakosság saját pénzügyi helyzetére és rövid távú megtakarítási képességére vonatkozó véleménye is. A következő egy évben várható inflációs várakozások növekedést mutatnak a fogyasztók megítélésében.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.