Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Munkahelyek megszüntetésére készül a legnagyobb orosz légitársaság, az Aeroflot, amelynek vezetője szerint elképzelhető, hogy felszámolnak két leányvállalatot is.
A több mint 15 ezer embert foglalkoztató konszern vezérigazgatója, Vitalij Szaveljev az Interfax hírügynökségnek nyilatkozva hangsúlyozta: „készen állunk a létszámleépítésre, de ezt megfontoltan, körültekintően kívánjuk végrehajtani.”
Az igazgatótanács egyik tagja szerint a szükségesnél 30 százalékkal többen dolgoznak a cégnél, és valószínű, hogy amikor a flottát felfrissítik Boeing- és Airbus-gépekkel, elbocsátják a szovjet időkből származó Tupoljev 154 típusú repülők pilótáit.
Az 51 százalékban az orosz állam tulajdonában álló társaság vezérigazgatója a hét végén adott nyilatkozatában elmondta, hogy végveszélybe került két leányvállalat, az Aeroflot-Nord és az Aeroflot-Don. Amennyiben a két belföldi regionális légitársaság nem terjeszt elő július 15-ig szanálási tervet, az igazgatótanács a csődeljárást fogja javasolni, mondta Szaveljev.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.