szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A válság ellenére a várakozásokat felülmúló mértékben növelte adózott eredményét a harmadik negyedben a Hennes and Mauritz. A világ harmadik legnagyobb divatcége – az amerikai Gap és a spanyol Zara után – a jó eredményeken felbuzdulva az eredetileg tervezettnél több új üzlet nyitását tervezi még az idén.

A svéd vállalat adózott eredménye 4,1 százalékkal nőtt a harmadik negyedben, 3,46 milliárd koronára az egy évvel korábbi 3,33 milliárdról. A működési eredmény 7,7 százalékkal 4,70 milliárd koronára emelkedett, elemzők 4,53 milliárdot vártak. A bevétel 12,4 százalékkal 27,6 milliárd koronára(4 milliárd dollár) nőtt 25,4 milliárdról a kedvező árfolyamhatásoknak és az új üzletnyitásoknak köszönhetően.

A társaság derűlátóan ítéli meg a további kilátásokat, ezért az idén összességében 240 boltot nyitnak a korábban tervezett 225-tel szemben. A H&M-nek világszerte 1840 üzlete volt augusztus végén, tavaly ilyenkor 1618.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Shake

Elég a csontsovány modellekből!

Kampányt indított a csontsovány modellek ellen a londoni divathét; a program kezdeményezői - köztük Erin O' Connor ír modell - szeretnék, ha az ipar túllépne a divatvilágban meghonosodott női ideálképen.

Vállalkozás

Új divatmárka a magyar piacon

Jelentős összeggel száll be a magyar divatiparba egy olasz tulajdonban lévő pénzügyi befektetői csoport, amely egy új divatmárkát kíván felépíteni, és ehhez egy magyar divattervezőt, Tóth Borit nyerték meg. A beruházás első szakaszának az értéke meghaladja a 100 millió forintot.

Shake

A világ legrosszabbul öltözött államfői

Tudjuk rég, hogy a pénz és a hatalom önmagában nem elég, ízlés is kell az öltözködéshez. A Time magazin listája ismét bebizonyítja, lehet valaki milliók vezetője, ettől nem lesz okvetlenül csinos is.