Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Folyik a műhelymunka, miként lehetne az elavult magyar autóbuszparkot hazai gyártócégek termékeivel felújítani – mondta Fórián István, miniszterelnöki megbízott a Napi Gazdaságnak.
A lap pénteki számában megjelent írás szerint évi 1000-1500 autóbuszt is tudnának gyártani a magyarországi gyártók – a Kravtex, a NABI, a Csabametál és az Alfa. Így megfelelő ütemben lehetne megfiatalítani a Budapesten átlag 16 éves, vidéken 10 éves, 9000 darabos autóbuszállományt.
Egy új busz beszerzési költsége 60-80 millió forint, így évi ezer busz beállítása mintegy 60 milliárd forintba kerülne. Ez a jelenlegi helyzetben reménytelennek tűnik – írta a Napi.
A miniszterelnöki megbízott feladata az állomány megújítását előkészítő munka koordinálása. Szerinte a nyáron kezdődött műhelymunka célja a hazai gyártók feltérképezése, a csere vagy felújítás gazdaságosságának felmérése, valamint az évente több milliárd forintos program pénzügyi forrásainak tisztázása.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.