szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nagyjából 17 százalékos, azaz négymilliárd forintos bevételcsökkenést vár 2009-re a TV2 - írja Kovács Krisztián kereskedelmi igazgatóra hivatkozva a Napi Gazdaság a hétfői számában.

A kereskedelmi igazgató szerint a forgalom lényegében együtt mozog a reklámpiaci trenddel. A konkurens RTL Klub saját bevételi várakozásait alapul véve a TV2 úgy számol, hogy némi piacot nyer a hirdetők körében. Kovács - a Napi Gazdaság cikke szerint - elismerte hogy a TV2 az idei őszi szezonban a nézettséget tekintve mély gödörbe került, s több műsorral is presztízsveszteséget szenvedett. Az igazgató szerint ez nem érinti a hirdetési bevételeket.

Kiss Péter, a csatorna új programigazgatója a gyengébb őszi szereplést azzal magyarázta, hogy a válság miatt több száz millió forintot kellett visszavenni a műsorgyártástól, a nyáron pedig sokat ismételtek, ami magában hordozza annak veszélyét, hogy a nézők leszoknak a csatornáról.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!