Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Minden idők legnagyobb piaci részesedését érték el az ázsiai autógyártók tavaly az Egyesült Államokban.
A tíz legnagyobb cég – köztük a Toyota és a Honda – az amerikai személygépkocsi- és teherautó-piac 47,4 százalékát uralta, és ezzel első ízben utasította maga mögé a detroiti hármasfogatot – GM, Ford, Chrysler –, amelyek piaci részesedése 44,2 százalékra esett.
Ez nagy fordulat a húsz évvel ezelőttihez képest, amikor a belföldi autógyártók tartották kézben a piac 75 százalékát, és az ázsiaiaknak csak 18 százalék jutott.
Mindamellett ágazati elemzők úgy látják, hogy ezentúl már nem lesz olyan könnyű dolguk az ázsiaiaknak az Egyesült Államokban. Nemcsak azért, mert csökken a kereslet, hanem azért is, mert az amerikaiak is kezdenek ráállni az üzemanyagtakarékos kis és közepes autók, illetve az elektromos és hibrid járművek gyártására a benzinfaló nagy autók helyett.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.