Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Elfogadta a brit Cadbury édességgyártó csoport vállalatvezetése a világ második élelmiszeripari óriáscége, az amerikai Kraft Foods Inc. csaknem 12 milliárd fontos (3500 milliárd forintos), készpénzes és részvényes átvételi ajánlatát.
Az ügylettel – ha azt a két cég részvényesei is elfogadják – az egyik legpatinásabb brit nagyvállalat függetlensége szűnik meg, egyúttal a világ első számú édesipari vállalata jön létre. A Cadbury 1824-ben alakult, legismertebb terméke, a Dairy Milk csokoládé 1905 óta létezik. A Kraft termékportfoliójába olyan márkanevek tartoznak, mint például a Toblerone és a Milka csokoládé, vagy a Philadelphia sajtkészítmények. A Cadbury és a Kraft Foods a felzárkózó térségben is erősen jelen van: termékeiket árulják Magyarországon, Oroszországban és az ázsiai feltörekvő piacokon is.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Mintha személyes történetében mondaná fel a kormánypolitika kritikáját, olyanok Füle Zsigmond első tapasztalatai a munka világában. Ő az a 18 éves, bácsborsódi fiatal, aki keresztkérdéseket tett fel Lázár Jánosnak bajai fórumán, és panaszára, miszerint keveset keres, a miniszter úgy válaszolt: rossz helyen dolgozik.
Ismeretlen tettes ellen folytatnak nyomozást.