Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Évi ötvenmilliárd forintot bukik a költségvetés a használatarányos útdíjrendszer bevezetésének halogatásával, pont annyit, amennyit az ingatlanadó idei bevezetésétől remélt a kormány – állítja a Népszabadság.
A napilap pénteki számában megjelent cikk szerint a rendszer bevezetésének első lehetséges időpontja 2013 januárja. Addig a veszteség további 150 milliárddal hízik, miközben az elmaradt bevétel már most 200 milliárd forint.
A Népszabadság ismerteti, hogy a használatarányos útdíjrendszer bevezetését először 2006 januárra ígérte a kormány. Ha az Ausztriában vagy Németországban már alkalmazott technológiai megoldások valamelyike a korabeli ígéreteknek megfelelően kiépült volna, a 3,5 tonnánál nagyobb tömegű gépjárműveknek már négy éve a megtett kilométerek alapján kellene fizetniük a díjköteles magyar utakon.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.