Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Kraft Foods közel négyszeresére növelte adózott eredményét a tavalyi negyedik negyedévben különösen a feltörekvő országokban végrehajtott áremelések hatására.
Az amerikai élelmiszergyártó adózott eredménye 710 millió dollár, részvényenként 48 cent lett a december végéig tartó három hónapban, az egy évvel korábbi 178 millió dollár, részvényenként 12 cent után. Az elemzők kisebb, 45 cent részvényarányos eredményre számítottak.
A Kraft eladásai 3 százalékkal 11 milliárd dollárra bővültek a tavalyi utolsó negyedévben, ami azonban valamivel elmaradt a szakértői várakozásokban szereplő 11,07 milliárd dollártól.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.
Pálinkás József, az MTA volt elnöke a Népszavának arról is beszélt, hogy a magyar kormánynak nincs semmiféle tudománypolitikája, csak kósza ötletei.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.