Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A többszöri visszahívási akció nem tett jót a Toyotának Németországban sem. A japán vállalat németországi igazgatója a Focus című lapnak elmondta: a megrendelések 20 százalékkal maradnak el a tavalyitól. Valószínűleg nyárig még együtt kell élni ezzel a problémával, utána viszont már élénkülésre számít.
Mindamellett az idei évre kitűzött 100 ezer darabos értékesítési cél „egy kis kihívást” jelent a vállalat számára.
Az igazgató tájékoztatása szerint hétfőn kapja meg mintegy 216 ezer Toyota-tulajdonos a visszahívásról szóló értesítést gázpedál problémák miatt. Terveik szerint nyolc hét alatt végezni tudnak a munka java részével.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.