Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Nem fizet osztalékot a 2009. év után a Tiszai Vegyi Kombinát (TVK), ha a részvényesek elfogadják az igazgatóság javaslatát a 2010. április 15-re összehívott közgyűlésen – derül ki a közgyűlési előterjesztésekből.
A 2008. év után részvényenként 82 forint volt az osztalék, míg a 2007. év után 369 forint osztalékot szavaztak meg a részvényesek. Az igazgatóság a vezető állású munkavállalók hosszú távú ösztönzési rendszerének előkészítésére tesz javaslatot és felhatalmazást kér a közgyűléstől arra, hogy annak részleteit kidolgozza.
A nemzetközi számviteli szabvány szerint a társaság 2009. évi konszolidált mérlegét az igazgatóság 211,4 milliárd forint főösszeggel és 9,19 milliárd forint veszteséggel javasolja jóváhagyni. A magyar számvitel szerint készült éves beszámolóban a mérlegfőösszeg 195,31 milliárd forint, a veszteség pedig 9,9 milliárd.
A könyvvizsgáló véleménye szerint további vizsgálatok következtében a megképzett – a mérleg szerint kilencmilliárd forint - céltartalékon felül további jelentős ráfordítások merülhetnek fel a múltban keletkezett környezetvédelmi károk elhárításával kapcsolatban.
A Mol csoporthoz tartozó TVK részvényeivel a Budapesti Értéktőzsde A kategóriájában lehet kereskedni. A papír csütörtökön 10.50-kor 3.165 forinton, a hétfő záróárnál 65 forinttal alacsonyabban állt, de mindössze 3.032 darab részvény cserélt gazdát. Az elmúlt 52 hétben a részvény legalacsonyabb árfolyama 1 895 forint, a legmagasabb 3 530 forint volt.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ritkán látott botrány lett egy csökkenő eladásokkal küzdő divatház reklámjából, amely közel egy hete tematizálja az amerikai közéletet. Mások belebuktak hasonló ügyekbe, ám itt még jól is alakulhatnak a dolgok az American Eagle számára, és ebben nagy szerepe lehet Donald Trumpnak.