Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A válság hatása tavaly megmutatkozott a világ borfogyasztásában is: 2009-ben az előző évinél 2,9 százalékkal kevesebb, 236,6 millió hektoliter bor fogyott.
A párizsi székhelyű nemzetközi szőlészeti és borászati szervezet, az OIV adatai szerint különösen Európában csökkent az elfogyasztott bormennyiség, miközben Chilében és Ausztráliában nőtt. Igaz, Európában az olaszok is több bort ittak, mint 2008-ban. A nagy borexportőrök közül Argentínát, Spanyolországot, Franciaországot és az Egyesült Államokat sújtotta leginkább a keresletcsökkenés. Világszerte az is megfigyelhető volt tavaly, hogy kissé változott az otthoni és a vendéglátóhelyi borfogyasztás aránya: a válságban több bor fogyott otthon.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.