Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Még egy autógyár bezárását helyezte kilátásba a Fiat vezetése abban az esetben, ha nem sikerül megállapodniuk a szakszervezetekkel.
A Fiat eredetileg azt tervezte, hogy a Nápoly közelében lévő pomiglianói üzemet 700 millió eurós beruházással fejleszti, és a Fiat Pandák gyártását oda telepíti Lengyelországból. Cserébe a dolgozóknak azt kellene vállalniuk, hogy hosszabb lesz számukra a munkaidő: napi kettő helyett három műszakban, egy héten hat napon át kellene dolgozniuk.
"Ha a szakszervezetek nem egyeznek ebbe bele, akkor nem lesz más választásunk, mint bezárni a gyárat" - mondta pénteken a Fiat-csoport elnöke. Erre Sergio Marchionne szerint már jövőre sor kerülhet. A szakszervezetek a pénteki nap folyamán még egyszer tárgyalóasztalhoz ülnek a vezetéssel.
A Pomiglianóban lévő üzem a Fiat öt olaszországi gyárának egyik, ahol ötezren dolgoznak, és tavaly 35 ezer autót állítottak elő. A Fiat tervei szerint a gyár kapacitását évi 280 ezerre akarják növelni. Az üzemben Alfa Romeókat is gyártanak. A társaságnál idén januárban jelentették be, hogy 2011 végén bezárják a szicíliai Termini Imeresében lévő gyárat.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.
Már be is adták a védjegyoltalmi kérelmet.
A Krímben zajlott az akció.