Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A japán Suzuki autógyárcsoport indiai tagja, Maruti Suzuki India Ltd. a hét végén profitcsökkenésről számolt be, annak ellenére, hogy a cég alig győzi kielégíteni a gyorsan növekvő keresletet.
A nyereség romlását a nyersanyagok drágulásával, az 54,21 százalékban tulajdonos Suzukinak fizetett jogdíjak emelkedésével és azzal magyarázták a cégnél, hogy az euró gyengesége miatt megnehezült az európai export.
A legnagyobb forgalmú indiai autógyár, a Maruti Suzuki az üzleti éve júniussal zárult első negyedében 4,65 milliárd rúpia (76,8 millió euró) adózott eredményt ért el, 20 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbi 5,84 milliárdnál. Közben az értékesítés 27 százalékkal nőtt, 80,51 milliárd rúpia (1,33 milliárd euró) volt az egy évvel azelőtti 63,4 milliárd helyett.
A negyedév során 283.324 autót adtak el, 25 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A hazai, indiai értékesítés 23 százalékkal, az export 38 százalékkal nőtt, 40.437 autóra.
Az előző, márciussal zárult üzleti évben a Maruti Suzuki adózott eredménye 26,25 milliárd rúpia volt, több mint kétszer több az előző évi 12,2 milliárdnál, amikor 29,6 százalékkal csökkent a profit. A nyereséget akkor a 2008 vége felé még gyengülő értékesítés és a 2008-ban igen magas nyersanyagárak apasztották.
Az idén márciussal zárult üzleti évben a bevétel 42,6 százalékkal 293,08 milliárd rúpiára nőtt az előző évi 205,58 milliárdnál. Összesen 1.018.365 autót adtak el, 28,6 százalékkal többet az előző évi 792.167-nél. A mostani pénzügyi évben 1,1-1,16 millió kocsi gyártására számítanak a vállalatnál.
A Maruti Suzukié az indiai piacnak közel a fele, de mind erősebb versennyel kel számolnia a dél-koreai Hyundai, az amerikai General Motors és az olasz Fiat részéről. A legnagyobb nyomásra a kisautók piacán számíthat, miután a szintén indiai Tata Motors és a Bajaj Auto - utóbbi a francia Renault-val és a japán Nissannal együttműködésben - árusítani kezdi saját kisautóit a rohamosan bővülő indiai piacon.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.
Már be is adták a védjegyoltalmi kérelmet.
A Krímben zajlott az akció.