Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A kínai Geely hétfőn lezárta a Volvo ügyletet, amelynek révén a kínai autóipari vállalat másfél milliárd dollárért megvette a Fordtól a svéd világmárkát.
A Geely még márciusban jutott egyezségre a svéd vállalat megvásárlásáról, és az Európai Unió versenyhatósága július elején, a kínai kormány július végén hagyta jóvá az ügyletet.
A két vállalat között kötött megállapodás értelmében a Geely az akvizíciót követően fenntartja a Volvo márkát és a gyártást is Svédországban, beleértve a Volvo központját, termelőüzemeit és fejlesztő központját. Ugyanakkor a Geely évi 300 ezer Volvo gépkocsi kibocsátására képes gyárat létesít Pekingben is.
A Ford röviddel a nemzetközi pénzügyi válság kitörését követően hirdette meg értékesítésre veszteséges leányvállalatát, amit 1999-ben 6,4 milliárd dollárért vásárolt meg.
A Volvo tavaly 20 ezer alkalmazottal 375 ezer személyautót gyártott. A Geely 1986-ban jött létre, és akkoriban hűtőszekrény alkatrészeket állított elő. Autókat 1997 óta gyárt, jelenleg hat kínai telephelyen, mintegy 12 ezer alkalmazottal.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nemcsak Majka, Dopeman számai is gondot okozhatnak Orbán Viktornak.
Az ország üzemeltetésére más is képes. Amit csak ők tudnak, abból pont elég volt. Európa visszavár.
Ha a tusványosi beszéd a NER szellemi iránytűje, Orbán most fordítva tartja.