Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A magyarok többsége túl drágának tarja az egészséges étkezéshez szükséges élelmiszereket - derül ki a Nielsen piackutató felméréséből.
A Nielsen piackutató vállalat 55 országban, köztük Magyarországon, több mint 27 ezer fogyasztó megkérdezésével végzett felmérést. Felmérésük szerint Magyarországon legtöbben az egészséges élelmiszerek magas árában látják az egészséges táplálkozás akadályát.
A magyar fogyasztók 44 százaléka szerint a kínálat jó egészséges élelmiszerekből, és a többség úgy vélik, finomak is ezek a termékek. A magyar válaszadók közel kétharmada úgy gondolja, meg tudja különböztetni, hogy egészsége szempontjából melyik élelmiszer előnyös, és melyik nem.
A vizsgált országok közül a régióban a magyarokhoz hasonlóan a cseh és horvát válaszadók többsége is a magas árat említette az egészséges táplálkozás akadályaként.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.