Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Tőkejuttatásra tesz javaslatot a Malévnél a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. a kormány felhatalmazása alapján a légitársaság pénteki közgyűlésén - számolt be pénteki számában a Népszabadság és a Napi Gazdaság; Fellegi Tamás nemzeti fejlesztési miniszter a Világgazdaságnak adott interjújában azt mondta: a légitársaság örökölt jogi és pénzügyi helyzete miatt a vállalat folyamatos finanszírozása érdekében nyújtanak újabb forrást.
Fellegi Tamás az interjúban azt mondta: a pótolólagos forrásbevonást a cég adósságai, azok kamatterhei, az elmúlt időszak drasztikus kerozinár-emelkedése és a Ferihegyi repülőtér leminősítése miatt visszaesett forgalom is elkerülhetetlenné teszi.
A miniszter a Malév esetleges eladását firtató kérdésre úgy válaszolt, hogy "előzetesen nem zárnék ki semmit". A kormány stratégiai szándéka az, hogy növelje az állam szerepét a gazdaságban, és ebbe beleértik az állami tulajdon megtartását, erősítését is. Ez a közlekedésre, a Malévra is érvényes - mondta, hozzátéve: ugyanakkor teljesen egyértelmű, hogy a Malév helyzete rendkívül kritikus, amelynek a megoldása valószínűleg komoly kihívás elé állítja a feleket. A stratégiai tervezés mellett itt is azonnali kármentést követelő feladataink vannak - fűzte hozzá.
A miniszter az interjúban elmondta azt is, hogy a kormány még az idén stratégiai döntést hoz a közösségi közlekedésről. Mint mondta, a mostani nem hatékony és nehezen átlátható tarifarendszer a vasútnál egyértelműen átalakításra szorul. "Ehhez egészen biztosan hozzá kell nyúlni, a jelenlegi finanszírozási struktúra nem tartható" - hangsúlyozta. Fellegi Tamás az interjúban azt mondta: arra számít, hogy az energiaszolgáltatókkal szeptember végére, október elejére megállapodás közeli helyzet alakul ki.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?