Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter a múlt héten nevezte ki az újjáalakuló Bormarketing Bizottság tagjait. A testület alakuló ülésen a bizottság elnökéül Geönczeöl Attila marketing szakembert választották meg.
A testület első munkanapján javasolta a szakminiszternek a „Magyar bor mindenkor” kampány folytatását és a legfontosabb nemzetközi szakkiállításokon való részvételt. Határoztak, hogy gyorsított ütemben dolgozzák ki még ebben a hónapban a jövő évi akciótervet, melyhez észrevételeket bárki küldhet az Agrármarketing Centrum weboldalán erre a célra nyitott üzenőfelületen keresztül.
A Bormarketing Bizottság Elnök: Geönczeöl Attila |
Simon Péter kifejtette: azt várja, hogy a Bormarketing Bizottság munkájában gördülékeny és a korábbinál gyorsabb lesz az ügymenet, a forrásfelhasználás pedig érzékelhetően hatékonyabbá válik. A rendelkezésre álló források véleménye szerint elegendőek ahhoz, hogy eredményes programokat tudjanak lebonyolítani.
A koncepció formálódása közben a szöveget az AMC honlapjára is felteszik, hogy mindenki megfogalmazhassa a véleményét egy társadalmi vita keretében. Jelenleg többféle koncepció töredék forog a szakmai közvélemény körében, mindegyiket megvizsgálják majd, és amit lehet, hasznosítanak belőle – ígérte az AMC igazgatója.
A bizottság munkájával javulhat az Agrármarketing Centrum és a Bormarketing Bizottság együttműködése is. Az AMC ugyanis nemcsak a végrehajtásért felel, hanem a döntéshozatalban, a javaslatok előkészítésében is szerepet vállal.
A termelők jelenleg marketing célokra kötelező járulékot fizetnek minden Magyarországon forgalomba hozott bor után. A minőségi boroknál ez az összeg literenként 10, egyéb esetekben 5 forint. Eddig a járulékokból befolyt összeg 5 százalékát működésre költötték el, az AMC belépésével ezt az összeget is a marketing programok finanszírozására lehet költeni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.