Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A dél-afrikai-amerikai SABMiller sör- és üdítőital-csoport 3,626 milliárd dollár adó előtti eredményt jelentett csütörtökön a márciussal zárult üzleti évéről, 24 százalékkal többet az előző évi 2,929 milliárdnál. A csoport sörgyártásban második helyezett a világon, Magyarországon a Dreher Sörgyárak Zrt. tartozik hozzá.
A SABMiller bevétele 7 százalékkal, 28,311 milliárd dollárra emelkedett 26,35 milliárdról. Szervesen – azonos csoportösszetétellel és változatlan valutaárfolyamokkal számolva – 5 százalékkal nőtt a bevétel. A söreladás azonos csoportösszetétellel számolva 2 százalékkal 218 millió hektoliterre, a teljes italforgalmazás 3 százalékkal 270 hektoliterre nőtt. A beszámoló előzetes, a részletes adatok június végén jelennek meg. A South African Breweries (SAB) 2002. májusban vette meg az amerikai Philip Morris cigaretta-, élelmiszer- és söripari óriáscég sörgyártó leányvállalatát, a Miller Brewingot 5,6 milliárd dolláros ügyletben, majd a nevét SABMillerre változtatta.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.