Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Malév pénteki közgyűlésén dönthetnek a megüresedő vezérigazgatói poszt betöltéséről, legalábbis személyi kérdések is szerepelnek a közgyűlés napirendjén.
Martin Gauss a légitársaság vezérigazgatója május 31-i hatállyal nyújtotta be lemondását még márciusban, amelynek oka a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. akkori közleménye szerint, hogy nem tudott a tulajdonossal megállapodni a személyi alapbérezést illetően. Az MNV Zrt. vezérigazgatója a lemondást tudomásul vette. Hozzátették, hogy az MNV Zrt. mind a saját munkavállalói, mind a rábízott vagyoni körébe tartozó gazdasági társaságok vezetői esetében követi a 2 millió forintos bérplafonra vonatkozó elvi szabályozást.
A Magyar Hírlap korábban azt írta: úgy tudják, a június elsejével megüresedő vezérigazgatói posztot - egyelőre - Berényi János elnök tölti majd be. A napirendi pontok között szerepel még az igazgatóság és felügyelőbizottság beszámolója a 2010-es üzleti tevékenységről, és a társaság tőkehelyzetének rendezése is. Korábban a Malév áprilisi rendkívüli közgyűlése döntött a cég 2,5 milliárd forintos tőkeemeléséről. Akkor a tőkeemelésen kívül szerepelt a légitársaság 2011. évi átdolgozott üzleti terve is, erről azonban a várható stratégiai döntések miatt nem szavaztak. Az MNV úgy fogalmazott: "a potenciális befektetőkkel folytatott megbeszélések eredménye jelentősen érintheti a társaság 2011. évi tevékenységét, új jövőképet..."
A magyar állam tőkeemelésével tavaly márciusban került 95 százalékos állami tulajdonba a Malév, 5 százalék az Airbridge Zrt.-é maradt. A légitársaság alaptőkéjét összesen 25,4 milliárd forinttal emelte meg a magyar állam, ebből 20,7 milliárd forint a készpénz, 4,7 milliárd forint pedig adósság tőkévé konvertálása volt. Azt is egyértelművé tették azonban, hogy hosszú távon nem marad állami tulajdonban a légitársaság.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.