Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A taxisszövetség a versenyhivatalhoz fordul a repülőtéri helyzet miatt, a szervezet szerint ugyanis a Főtaxin kívül minden társaság versenyhátrányba került. A reptér üzemeltetője szerint bármilyen taxis társaság tagja felveheti és leteheti utasát, de nem vadászhatnak kuncsaftra.
A Gazdasági Versenyhivatalhoz fordul a taxisok érdekvédelmi szervezete, az Országos Taxis Szövetség a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren kialakult helyzet miatt - közölte Metál Zoltán, a szövetség elnöke hétfőn. A repülőtér érkezési oldalához vezető útra "csak engedéllyel behajtás" táblát tették ki, kiszorítva onnan az összes taxist, kivéve a Főtaxit. Ezzel versenyhátrányba hozták a taxisokat, mert csak a repülőteret üzemeltető Budapest Airport Zrt.-vel szerződött taxistársaság, a Főtaxi kapott behajtási engedélyt.
Hardy Mihály, a Budapest Airport kommunikációs vezetője elmondta, hogy az érkező utasok az előrendelt taxiba a sorompóval védett parkolóban lévő két "találkozási ponton" (meeting point) szállhatnak be az autóba, és a taxisoknak 12 percig nem kell parkolási díjat fizetniük. Ugyanakkor bármely taxisvállalat kiteheti az indulási terminálépület előtt az utast.
A kommunikációs vezető a korábbinál szigorúbb rendszabályokat azzal magyarázta: így megakadályozható, hogy a taxisok "vadásszanak" az utasokra, ami "tűrhetetlen" állapotokat eredményezett a repülőtéren. Az új szabályokat a biztonsági előírások is indokolják - fűzte hozzá. Metál Zoltán, a taxisok szövetségének elnöke viszont a Főtaxi 300 gépkocsijának versenyelőnyéről beszélt, ami álláspontjuk szerint a versenytörvénybe ütközik, mert hátrányos a többi 5500 taxisra nézve. Az elnök megemlítette azt is, hogy hétfőn délután a repülőtéren "önszerveződött" tiltakozásra készülnek taxisok, de a szövetség nem támogatja a megmozdulást. Tárgyalást szeretnének a Budapest Airporttal és a Fővárossal is, de megkeresésükre még nem kaptak választ.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.