Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Huszonhétszer többet visz az M6-os autópálya, mint amennyit hoz - számolta ki a Napi Gazdaság. A tavaly átadott, több száz milliárd forintból épített autópályát átlagosan naponta nyolcezer autó használta az elmúlt évben.
A lap pénteki számában megjelent cikk szerint az M6/M60-ason úthasználati díjból származó "elméleti" díjbevétel várhatóan 2,44 milliárd forint lesz az idén. Az állam viszont 2008-ban és 2009-ban az M6-os Érdi-tető-Dunaújváros közötti szakaszára 14,2 milliárd, illetve 16,2 milliárd forint rendelkezésre állási díjat fizetett ki. Tavaly, a Dunaújváros utáni szakaszok átadása miatt már 36 milliárd forint volt a rendelkezésre állási díj.
Az 1305 kilométer hosszú magyarországi autópálya-hálózat 15,5 százaléka az M6/M60-as, a várható díjbevétel azonban csak 5,3 százalék. A Napi Gazdaság közlése szerint a tavaly átadott, több száz milliárd forintból épített autópályát átlagosan naponta nyolcezer autó használta az elmúlt évben.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.