Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Huszonhétszer többet visz az M6-os autópálya, mint amennyit hoz - számolta ki a Napi Gazdaság. A tavaly átadott, több száz milliárd forintból épített autópályát átlagosan naponta nyolcezer autó használta az elmúlt évben.
A lap pénteki számában megjelent cikk szerint az M6/M60-ason úthasználati díjból származó "elméleti" díjbevétel várhatóan 2,44 milliárd forint lesz az idén. Az állam viszont 2008-ban és 2009-ban az M6-os Érdi-tető-Dunaújváros közötti szakaszára 14,2 milliárd, illetve 16,2 milliárd forint rendelkezésre állási díjat fizetett ki. Tavaly, a Dunaújváros utáni szakaszok átadása miatt már 36 milliárd forint volt a rendelkezésre állási díj.
Az 1305 kilométer hosszú magyarországi autópálya-hálózat 15,5 százaléka az M6/M60-as, a várható díjbevétel azonban csak 5,3 százalék. A Napi Gazdaság közlése szerint a tavaly átadott, több száz milliárd forintból épített autópályát átlagosan naponta nyolcezer autó használta az elmúlt évben.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.