Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Egy magyar márka, a Herendi is csatlakozik a francia luxusmárkákat képviselő iparági lobbicsoporthoz, amely ezentúl az erősebb uniós lobbierő elérése érdekében külföldi márkákkal is bővíti tagságát. Most a Herendi mellett a német Leica és Mont Blanc, illetve az üvegtárgyakat készítő cseh Moser csatlakozik a csoporthoz, amelynek az új tagok tagsági díjat is fizetnek majd - írja az AP.
A Comite Colbert nevű csoportosulás, amely 75 francia luxusmárkát tömörít, csütörtökön döntött arról, hogy legfelejebb 10 külföldi márkát is tagjai közé fogad Európában, hogy tovább erősíthesse lobbierejét az EU-ban - írja a hírügynökség.
Elisabeth Ponsolle des Portes, a csoport elnöke az AP-nek azt mondta, brit, olasz és spanyol márkák nem csatlakozhatnak majd a Comite Colbert-hez, mert számukra otthon már létezik hasonló érdekképviseleti csoport. Bár az új tagok fizetnek majd tagdíjat a francia szervezetnek, mégsem szerepelnek majd a közös marketing és reklámkampányokban - tette hozzá a beszámoló.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A városvezetés szerint nem tehettek mást, mint hogy rábólintanak a kérelemre, a lakók viszont nem akarnak a szomszédságba vegyi üzemet. Különösen az eljárást nehezményezik, mert a polgármester a testület nélkül döntött a gyártó beköltözésének lehetővé tételéről.
Az influenszer hozzászólása még a bírót is megnevettette.