Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Rohamosan csökken a görög szigeteken a nyaralók ára, vásárló azonban alig akad.
A görögországi nyaralók, tengerparti villák, apartmanok ára 5-6 éve nem volt olyan alacsony, mint idén nyáron, a tavalyi szezonkezdethez képest pedig az ingatlan fekvésétől függően 5 és 30 százalék közötti mértékben csökkentek az árak. Rodoszon például egy 270 négyzetméteres, 5 hálószobás villát 2009-ben 850 ezer euróért kínáltak, jelenleg pedig 695 ezer euró az irányár - mondta a dpa hírügynökségnek Georg Petras, az Engel & Völkers ingatlanügynökség helyi partnere.
Elsősorban Németországból, Ausztriából, Nagy-Britanniából és Olaszországból érdeklődnek az ingatlanok iránt, de a legtöbben igen óvatosak. A németek közül például sokan további árcsökkenésben reménykednek, emelkedésre pedig senki sem számít - tette hozzá Jürgen Michael Schick, a német ingatlanszövetség (IVD) elnökhelyettese.
A kínálat a héten elfogadott újabb megszorító csomag következtében is növekedhet, hiszen a csomag nagyszabású privatizációs programot is tartalmaz. Az athéni tervek szerint nagyjából 75 ezer állami ingatlant adnak el, köztük számos kisebb szigetet és hatalmas telkeket is, mint például Krétán a Gorunes nevű település térségében fekvő egykori amerikai támaszpontot, amely 750 ezer négyzetmétert foglal el, vagy az Amerika Hangja rádiócsatorna 8 millió négyzetméteres egykori telephelyét az ország északi részén fekvő Xanthi városnál.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.