Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A volt MFB-vezér cégét, az I.M.G. Inter Media Group Kft.-t hirdették ki nyertesnek az októberi népszámláláshoz kapcsolódó médiakommunikációs és PR-feladatok ellátására kiírt közbeszerzésen - írja a Napi Gazdaság.
A KSH közbeszerzési tájékoztatójából kiderül, újabb állami megbízást nyert el az I.M.G. Inter Media Group Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft., ezúttal a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) nettó 177 millió forint keretösszegben kiírt médiatenderén szerepelt sikeresen derül ki - írja a Napi Gazdaság.
Az Opten cégtárának adatai szerint a 2002-ben alapított cég Somogyi Miklós ügyvezető kisebbségi, valamint 2010 júliusától Patonai Péter minősített többségű tulajdonában van. Patonai az állami tulajdonú Magyar Fejlesztési Bank Zrt. elnök-vezérigazgatója volt az első Orbán-kormány idején.
A KSH megbízásának része - írja a gazdasági napilap - a népszavazás médiastratégiájának kialakítása, a médiatervezés és felületvásárlás (pr filmek, tv spotok, interjúk megjelentetése az országos és regionális televíziókban, rádiókban, nyomtatott sajtóban, vírusfilmek, reklámbannerek, hirdetések és blogok elhelyezése internetes felületeken, valamint köztéri hirdetések kihelyezése).
A cég - írja a Napi - az idén eddig mintegy 317 millió forintnyi megbízást nyert el minisztériumoktól és állami tulajdonú szervezetktől: márciusban nettó 272 millió forint keretösszegben kötött megállapodást a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium a média- és márkakommunikációs stratégiájának kidolgozására, kampányok tervezésére, médiavásárlásra és kutatások elkészítésére, február végén pedig a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Új Széchenyi-terv pályázatainak meghirdetéséhez kapcsolódó médiavásárlási és médiaügynökségi feladatokra kiírt eljárását is, nettó 24,9 millió forintért. Az ügynökséget találta a legalkalmasabbnak a Budapesti Fesztiválközpont Nonprofit Kft. is az óriásplakátjai, citylight- és telefonfülke-hirdetései kihelyezésére is, a cég az év végéig nettó 21 millió forintért látja el ezt a munkát.
A Napi Gazdaság Online idézi a Kreatív Online információit, amely szerint az I.M.G. nyerte meg májusban a Café Médiával közösen a Mol Nyrt. meghívásos médiatenderét is, amelyen offline területre (tévé-, rádió-, print- és közterületi hirdetésekre vonatkozó médiafeladatokra) kerestek ügynökséget. A cégekkel 2012 végéig kötöttek keretszerződést. A cég nyerte meg tavaly júliusban a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. közzétételi kötelezettségével kapcsolatos médiatervezési és médiavásárlási feladatok ellátása kiírt közbeszerzését is, nettó 80 millió forint keretösszegben - derül ki az uniós közbeszerzési értesítőből. Az I.M.G. tavaly mintegy 1,5 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, ami közel 300 millióval haladja meg a 2009-es bevételét. Mérleg szerinti eredménye 15 millió forintra csökkent az előző évi 26 millióról - derül ki az e-beszámoló adataiból. A cég kötelezettségállománya meghaladta a 645 millió forintot.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Már érthető, miért rendeltek 3000 darab új, kínainak tűnő nyomkövetős okosórát a hatóságok, miközben ennek csak alig több mint a harmada van használatban raboknál és bűnügyi felügyelet alatt állóknál. Az eszköz pontossága mellett az is kérdés, van-e jogalap távol tartani azokat, akiket veszélyesnek ítéltek a védett személyekre nézve.