Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Gyengültek a New York-i tőzsde vezető mutatói szerdán, a kereskedés zárása előtt másfél órával.
Az indexek nyolc napi csökkenés után a kilencedik kereskedési napon sem kapaszkodtak meg. A kezdés ígéretes volt, a mutatók erősödéssel nyitottak, mert hosszú ideje első alkalommal javuló makrogazdasági mutató érkezett; az ADP munkaadói szolgálat adatai szerint a vártnál nagyobb mértékben, 114 ezer fővel bővült júliusban az Egyesült Államokban a magánszektorban foglalkoztatottak száma. Később azonban kedvezőtlen adat érkezett; az amerikai beszerzési menedzser intézet (ISM) felmérése szerint a világ legnagyobb gazdaságának 80 százalékát kitevő szolgáltatási szektor teljesítménye júliusban 17 hónapja a legkisebb mértékben növekedett.
A mutatók így negatívba fordultak. A hangulatra rányomta a bélyegét az aggodalom is az Egyesült Államok leminősítésének lehetősége miatt, és a csökkenést a jó eredményekről tudósító vállalati jelentések - például a Visa nyereségének 33 százalékos növekedéséről szóló beszámoló - nem tudták megállítani.
Közép-európai idő szerint este 20:30 óra körül a 30 vezető iparvállalat DJIA indexe 0,83 százalékos csökkenéssel 11.767,66 ponton, a technológiai részvények Nasdaq Composite mutatója 0,39 százalékos gyengüléssel 2.658,70 ponton, az amerikai gazdaság egészét reprezentáló S&P 500-as index pedig 0,74 százalékkal gyengülve 1.244,71 ponton állt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.