Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az amerikai piacok keddi erősödését követve emelkedéssel zárták a szerdai kereskedést a legfontosabb ázsiai értéktőzsdék.
Tokióban a 225 válogatott részvény Nikkei mutatója 1,05 százalékos erősödéssel 9.038,74 ponton zárt. A Topix 0,8 százalékos emelkedéssel 776,73 ponton végzett. Szöulban a Kospi 0,27 százalékkal 1.806,24 pontra nőtt.
Közép-európai idő szerint nem sokkal negyed kilenc után a hongkongi HSI 2,94 százalékos erősödéssel 19.898,48 ponton, a Shanghai Composite 1,42 százalékos többlettel 2.562,06 ponton, míg Mumbaiban, India pénzügyi központjában a Sensitive mutató 1,71 százalékos pluszban 17.145,71 ponton állt.
Albert Hung, az ausztráliai Alleron Investment Management vezető elemzője szerint elképzelhető, hogy a piacok már el
érték a mostani bessz mélypontját, bár még korai lenne ilyen kijelentéseket tenni. "Általában, ha ilyen mozgást lát az ember, két hét kell, hogy biztosan meg lehessen állapítani, valójában ez volt-e a mélypont" - fogalmazott a szakértő.
Kedden az amerikai piacok az elmúlt évek egyik legnagyobb napi emelkedésével zárták a kereskedést. A Wall Street erősödését a nagy zuhanás miatti túladottságon kívül az is támogatta, hogy az amerikai jegybank szerepét betöltő Fed monetáris tanácsa a keddi kamatdöntő ülését követően közleményben tájékoztatott arról, hogy még legalább két évig rekordalacsony szinten tartja irányadó kamatlábát. Elemzők szerint a testület ezzel azt jelezte, hogy szükség esetén készen áll a gazdasági növekedés és a piacok stabilitásának további támogatására.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.