Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Tovább bővül az idén az elektronikus kiskereskedelmi forgalom, s a tavalyi 133 milliárd forint után 2011-ben elérheti a 155-160 milliárd forintot - összegezte legfrissebb felmérésének eredményét a GKIeNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. kedden.
A magyarországi online kiskereskedelemben a 2010. évi kereskedés során a legnépszerűbb termékkategóriák az étel-ital, háztartási gépek, könyv, újság, magazin, ruházat, sportruházat, számítástechnika és a szórakoztató elektronika, műszaki cikkek voltak.
A kutatás szerint Magyarországon 2010 utolsó negyedévében a 14 évesnél idősebb lakosság 58 százaléka, 4,9 millió fő rendelkezett internet-hozzáféréssel, amelyen belül 53 százalékot tett ki a naponta internetezők aránya, és 10 százalék alá csökkent az internetet egyáltalán nem használók hányada.
A 14 éven felüli népesség 14 százaléka, 1,2 millió fő vásárolt már online, vagyis 2010-ben számottevően nőtt azok száma, akik már próbálták az interneten keresztüli vásárlást. A rendszeresen, havonta legalább 1 órát internetezők 32 százaléka vásárolt már a világhálón.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.