Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Vegyesen zártak a nyugat-európai értéktőzsdék csütörtökön az előző napi egy százalék körüli gyengülés után.
A londoni értéktőzsde fő mutatója, az FTSE-100 0,4 százalékkal 5196,84 pontra gyengült, a frankfurti DAX-30 1,1 százalékkal 5639,58 pontra erősödött, a párizsi CAC-40 ugyancsak 1,1 százalékkal 3027,65 pontra emelkedett.
A legnagyobb piaci tőkeértékű európai részvények FTSEurofirst 300-as mutatója 0,6 százalékkal 932,49 pontra nőtt. A mutató eddig 16 százalékkal gyengült a szeptember végével záródó negyedévben, ami a legnagyobb csökkenés 2008 utolsó három hónapja óta.
A csütörtöki nyugat-európai kereskedés végén a New York-i értéktőzsde 30 vezető részvényének DJIA indexe 1,87 százalékos pluszban állt.
Csütörtökön a banki ágazat részvényei erősödtek a legnagyobb mértékben annak a hatására, hogy a német parlament megszavazta az európai mentőcsomagok motorjának számító Európai Pénzügyi Stabilitási Eszköz (EFSF) jogköreinek bővítését, amelyről július 21-én állapodtak meg az euróövezeti tagállamok vezetői.
Erősítette a befektetői hangulatot, hogy a vártnál jóval nagyobb mértékben csökkent, öt hónapja legalacsonyabb szintre került a munkanélküli segélyt először kérők száma a múlt héten az Egyesült Államokban.
A legnagyobb vesztesek a bányaipari cégek papírjai voltak, mivel a globális gazdaság növekedésével kapcsolatos bizonytalanságokra jelentősen csökkent a réz ára.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.