Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Szeptemberben 0,1 százalékkal csökkentek a fogyasztói árak és 3,6 százalékkal voltak magasabbak, mint egy évvel korábban - jelentette kedden a Központi Statisztikai Hivatal (KSH). Az adatok teljesen megegyeztek az augusztusról közölt számokkal.
Az elemzők 3,5-4,0 százalék közötti éves inflációt vártak. Az idén az első kilenc hónapban átlagosan 3,9 százalékkal voltak magasabbak az árak, mint az előző év azonos időszakában.
A maginfláció szeptemberben az augusztusival egyezően 0,1 százalék volt, 12 havi összehasonlításban 3,0 százalékkal emelkedett az augusztusi 3,1 százalék után. A nyugdíjas fogyasztó kosárra számított 12 havi árindex 3,9 százalék volt, az egyhavi 0,1 százalékkal csökkent.
A fogyasztói árak augusztusban 0,1 százalékkal csökkentek az egy hónappal korábbihoz képest, és 3,6 százalékkal haladták meg az egy évvel azelőtti szintet. Tavaly szeptemberben 0,1 százalékkal csökkentek a fogyasztói árak és 3,8 százalékkal voltak magasabbak, mint egy évvel korábban.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.