Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Fejlesztik a 2014-től induló költségvetési ciklusban a Kelebia felé menő vasúti vonalat, amelyet sikerült a transzeurópai vasúti hálózatok közé bevetetni az uniós egyeztetéseken – mondta a Nemzeti Erőforrás Minisztérium infrastruktúráért felelős államtitkára csütörtökön Kiskunhalason.
Völner Pál szerint a fejlesztés azt jelenti, hogy 120 kilométeres óránkénti sebességgel mehetnek majd a vonatok ezen a vonalon, modern menetvezérlő berendezéseket szerezne be és az állomásokat is felújítják.
Az államtitkár utalt az uniós irányelvre, mely szerint 2050-ig 60 százalékkal kell a közlekedésben a üvegház hatású gázok kibocsátását csökkenteni, és ezt elektromos tehervontatás nélkül nem lehet elérni.
Völner Pál beszélt arról is, hogy a minisztériumban dolgoznak a használat arányos útdíj bevezetésén. Ez a közúti közlekedési hálózatnak olyan forrásokat biztosítana, amelyek fedeznék a folyamatos fenntartási költségeket – tette hozzá.
Bács-Kiskun megyében késik az 51-es és 53-as út összekötése, mert a kivitelező cég csődeljárása akadályozza a munkálatokat, de az államtitkár szerint ez rövidesen megoldódik.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.