Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Nyomot hagyott a német MAN teherautó és dízelmotorgyár harmadik negyedévi eredményében a konjunktúra gyengülése. A müncheni teherautó és dízelmotorgyár szerdai közlése szerint a bevétel növekedett ugyan, a profit azonban kevesebb lett az egy évvel korábbinál.
A termelés kissé elmaradt július-szeptember között az előző negyedévitől. A bevétel hét százalékkal 4 milliárd euróra emelkedett, az adózott eredmény 171 millió eurót tett ki az egy évvel korábbi 180 millió után. Az üzemi eredmény 1 százalékkal csökkent, 321 millió euróra.
A kilátások romlása ellenére a társaság vezetése megerősítette az idei évre vonatkozó előrejelzését, amely szerint árbevétele 2010-hez viszonyítva 10-15 százalék közötti mértékben emelkedhet, elsősorban a latin-amerikai kereslet élénkülésének köszönhetően. A forgalomarányos megtérülés a hosszú távú átlag, 8,5 százalék közelében alakulhat.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.