Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Olaszországnak a kormány élén bekövetkezett váltás ellenére is minden bizonnyal külső pénzügyi segítségre lesz szüksége, mégpedig nagyobbra, mint amennyit a bajba került eurótagállamok kisegítésére szolgáló Európai Pénzügyi Stabilitási Eszköz (EFSF) jelenlegi formájában nyújtani tudna - erre az egyöntetű következtetésre jutottak hétvégi helyzetértékeléseikben londoni pénzügyi elemzők.
A Capital Economics, az egyik legnagyobb londoni pénzügyi-gazdasági elemzőház közgazdászai szerint az irányadó tízéves olasz kormánykötvény jelenlegi, 7 százalék körüli hozama "egyszerűen fenntarthatatlan", mivel e hozamszint - ha addig nem csökken - az olasz kormányadósság kamatköltségét 2015 végéig az éves olasz hazai össztermék 4 százalékával emelné.
A Capital Economics becslése szerint Olaszországnak 700 milliárd euró körüli külső pénzügyi segítségre lenne szüksége, jóllehet az EFSF jelenlegi névleges kapacitása 440 milliárd euró, de ebből már csak 250 milliárd maradt a Görögországnak, Írországnak és Portugáliának elkülönített összeg levonása után.
A JP Morgan bankcsoport közgazdászai azt emelték ki hétvégi elemzésükben, hogy Olaszország finanszírozási igényei 2012-2014 között meghaladják az 500 milliárd eurót, vagyis ezt nem lehet csak az EFSF-ből fedezni.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.