Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
November 20-ig mindössze 1364-an legalizálták itthon féláron a kocsijukat, amivel 252,5 millió forintot fizettek be az államkasszába – írja a vezess.hu a Nemzeti Adó és Vámhatóság tájékoztatása alapján. Július 15-től év végéig legalizálhatják autójukat a regisztrációs adó felének befizetésével azok, akik korábban külföldi rendszámmal közlekedtek itthon, hogy ne kelljen leróniuk ezt a terhet.
Sokan szlovák vagy német rendszámmal közlekedtek itthon, így kerülték ki a jellemzően milliós regisztrációs adót. A kormány nyáron jelentette be a legalizálási lehetőséget, amely egyesek szerint jogtalan előny nyújtását jelentette, ráadásul az itthoni adószabályokat kijátszók alig éltek ezzel.
Azt nem tudni, pontosan hány külföldi rendszámos autót használnak itthon. Erdélyi Péter, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének elnöke korábban úgy saccolta, hogy körülbelül évi háromezer frissen vásárolt, főként prémium kategóriás autó után kerülhették ki az adófizetést a tulajdonosok ilyen módon.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.