szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Szép (Széchenyi pihenő) kártyát 350 millió forintos bevezető kampánnyal kívánja népszerűsíteni a gazdasági tárca - írja Napi Gazdaság csütörtöki száma.

A lap értesülései szerint a januárban induló médiakampány költségeinek nagyobbik részét, egyenként 60-60 millió forintot, a kibocsátó három bank: az OTP Bank, az MKB és a K&H  állja, további 100 milliót pedig a gazdasági tárca fordítja a célra.

A parlament által már elfogadott adótörvények szerint három egymástól független "zseb" kerül majd a nem papíralapú cafeteria kártyára, szálláshely-szolgáltatásra maximum 225 ezer forint, meleg étkezésre 150 ezer forint, szabadidős és egészségmegőrző célra 75 ezer forint költhető évente.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!