Napi Gazdaság: 350 millióból népszerűsítik a Szép kártyát

A Szép (Széchenyi pihenő) kártyát 350 millió forintos bevezető kampánnyal kívánja népszerűsíteni a gazdasági tárca - írja Napi Gazdaság csütörtöki száma.

  • MTI MTI
Napi Gazdaság: 350 millióból népszerűsítik a Szép kártyát

A lap értesülései szerint a januárban induló médiakampány költségeinek nagyobbik részét, egyenként 60-60 millió forintot, a kibocsátó három bank: az OTP Bank, az MKB és a K&H állja, további 100 milliót pedig a gazdasági tárca fordítja a célra.

A parlament által már elfogadott adótörvények szerint három egymástól független "zseb" kerül majd a nem papíralapú cafeteria kártyára, szálláshely-szolgáltatásra maximum 225 ezer forint, meleg étkezésre 150 ezer forint, szabadidős és egészségmegőrző célra 75 ezer forint költhető évente.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.