Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Bulgáriában két hete tart a vasutasok sztrájkja. A naponta nyolcórás munkabeszüntetés súlyos fennakadásokat okoz az ország közlekedésében.
A dolgozók egyebek mellett az állami vasúttársaság tervezett reformja ellen tiltakoznak. Ez alapján 13 ezer alkalmazottból 2 ezret elbocsátanak, 138 szárnyvonalat megszüntetnek, és 15 százalékkal emelik a jegyárat.
A szakszervezetek és a munkaadó közötti feszültséget tovább növeli, hogy nem sikerült megállapodni a kollektív szerződésről. Ebben a munkaadó a dolgozók éves szabadságát 20 napra csökkentené, a szociális jellegű kiadásokat jelentősen megnyirbálná.
A szakszervezetek jelezték: addig sztrájkolnak napi nyolc órán át - magyar idő szerint 9 és 17 óra között -, amíg nem érik el követeléseiket.
A vasúttársaság adóssága 770 millió levára, hozzávetőleg 400 millió euróra tehető. A sztrájk napi 120 ezer leva (60 ezer euró) veszteséget okoz.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.