Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Tovább folytatódhat az európai autópiac négy éve kezdődött zuhanása - írja a Napi Gazdaság.
Siralmas képet mutat az európai országok többségének autópiaca - írja a PricewaterhouseCoopers felmérésére hívatkozva a Napi Gazdaság. A cég becslése szerint míg 2011-ben 13,5 millió új autó találhat gazdára a kontinensen, addig jövőre már csak 13 millió.
A hanyatlás legnagyobb vesztese a PSA Peugeot-Citroen, a Renault és a Fiat, mivel ezek a cégek vannak leginkább kiszolgáltatva hazai piacuknak. De nem jönnek ki jól az idei évből az amerikai és a japán autógyárak sem. A General motors európai leányvállalata, az Opel veszteséges lesz. A Volkswagen viszont 7,7 százalékkal növelte eladásait.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Egy akvizíció során a vételár mellett az adózási következményeket is hasznos számba venni a tranzakció tervezésekor.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Christian Horner egy romokban lévő csapat élére állva a mennyek kapujáig emelte az energiaitalos istállót, majd testközelből élte át a zuhanórepülést is. 20 év után most távoznia kell.
Épp a minap szabadult el a platform chatbotja, amely antiszemita bejegyzéseket kezdett közzétenni, de az NBC News úgy tudja, Linda Yaccarino távozása már több mint egy hete napirenden volt.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.