Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Tovább folytatódhat az európai autópiac négy éve kezdődött zuhanása - írja a Napi Gazdaság.
Siralmas képet mutat az európai országok többségének autópiaca - írja a PricewaterhouseCoopers felmérésére hívatkozva a Napi Gazdaság. A cég becslése szerint míg 2011-ben 13,5 millió új autó találhat gazdára a kontinensen, addig jövőre már csak 13 millió.
A hanyatlás legnagyobb vesztese a PSA Peugeot-Citroen, a Renault és a Fiat, mivel ezek a cégek vannak leginkább kiszolgáltatva hazai piacuknak. De nem jönnek ki jól az idei évből az amerikai és a japán autógyárak sem. A General motors európai leányvállalata, az Opel veszteséges lesz. A Volkswagen viszont 7,7 százalékkal növelte eladásait.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden „hülyére” szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.