Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Legkorábban 2015-ben kezdődik az új Duna-híd építése Révkomárom és Komárom között. Az átkelő a két várostól nyugatra, körülbelül 200 méterre a mai vasúti hídtól épül majd fel. A 600 méter hosszú közúti hídon külön sávok lesznek a gyalogosoknak és a kerékpárosoknak. Szlovák oldalon a feljárat körülbelül 650 méternyi hosszú útból fog állni.
Szlovákia és Magyarország az Európai Uniónál kezdeményezte, hogy a hidat a szlovák-magyar határon átnyúló együttműködés programjában uniós alapokból lehessen finanszírozni. A pontos költségvetési adatok a dokumentáció aktualizálása után lesznek ismertek. "Azon igyekszünk, hogy az építkezést az európai uniós alapokból finanszírozzuk" – mondta Iveta Fedorová, a szlovák útkezelő vállalat képviselője a SITA pozsonyi kereskedelmi hírügynökségnek.
"Egy híd ezen az útvonalon, amely Révkomáromnál összeköti Szlovákiát Magyarországgal kevés. A műszaki dolgokban a két ország már megállapodott, de az építkezés megkezdésére még így is két-három évet kell várni. A projektet aktualizálni kell, de máskülönben minden elő van készítve" - jelentette ki nemrégiben Anton Marek, révkomáromi polgármester.
Fedorová úgy pontosított, hogy a hídépítés elkezdésének legkorábbi tervezett időpontja 2015.
A szlovákiai Révkomáromot és a magyarországi Komáromot most a 110 éves Erzsébet-híd köti csak össze, amely a városközpontokba vezeti a forgalmat, ami mindkét településen gondokat okoz. Ugyanakkor a régi híd műszaki paraméterei sem felelnek meg a mai kor követelményeinek, annak ellenére sem, hogy a hidat 2006-ban felújították.
A két város között nagyon intenzív a forgalom. Egy 2010-ben készített statisztika szerint Révkomáromba csak Pozsony felől egy nap alatt körülbelül 26 ezer gépjármű érkezett. Szakértők és a két város vezetőségének is meggyőződése, hogy az új közúti hídra a térségben nagy szükség van.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.