Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A Tesco hipermarketlánc mellett az országszerte csaknem 150 áruházat üzemeltető Lidl is mobilszolgáltatást indít - írja a Népszabadság a szerdai számában a Hwsw.hu hírportálra hivatkozva.
A Lidl nem virtuális szolgáltató (MNVO), hanem saját márkás viszonteladó lesz, mint amilyen ma a gyakorlatilag nem létező Postafon vagy a TV2 mobilnet - olvasható a Népszabadságban. Kizárólag a Lidl számára kialakított tarifák lesznek elérhetők a kínálatban. Az ügyfél azonban valójában nem az üzlethálózattal, hanem a mobilszolgáltatóval szerződik. A Népszabadság úgy tudja, hogy a partner a Magyar Telekom lehet.
A másik kiskereskedelmi lánc, a Tesco és a Vodafone szeptemberben jelentette be, hogy külön cég alapításával elindítják az ország első igazi virtuális szolgáltatóját. A Vodafone-nak előző, nem virtuális szolgáltatású próbálkozásai, a Postafon és a TV2-vel közösen árult mobilnet nem bizonyult sikeresnek.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.
A feltételezett elkövetőt holtan találták meg.