Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Citroën tavaly 38,7 százalékkal több gépjárművet adott el a magyar piacon mint egy évvel korábban, s ezzel a márka piaci részesedése 0,93 százalékponttal 4,1 százalékra emelkedett.
A Citroën Hungária Kft. közleménye szerint a márka, két helyezést javítva, a 9. helyre került tavaly az értékesítési sorrendben. A haszongépjármű-piacon – a 2010-es eredményhez képest 2,59 százalékot javítva – 9,5 százalékos részesedéssel, az 5. helyen állt az év végén. A Citroën magyarországi tevékenységét januártól Balkányi György ügyvezető igazgató irányítja - áll a közleményben.
A Datahouse autópiaci adatszolgáltató korábbi információi szerint - az összes járművet vizsgálva - az új forgalomba helyezések száma 2011 egészében 9,1 százalékkal 62.917-re bővült, az új személyautóké 3,7 százalékkal 45.094-re emelkedett az előző évhez viszonyítva. A forgalomba helyezett új kishaszon járművek száma, az év egészében 23,3 százalékkal 11.433-ra emelkedett.
A Citroën 2011-ben világszerte 1,436 millió gépjárművet adott el, a darabszám a 2010-nél 1,6 százalékkal kisebb.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.