szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Összevonja ügyfélcentrumait és átcsoportosítja erőforrásait március közepétől az AXA Bank Europe SA Magyarországi Fióktelepe, mert állításuk szerint ellehetetlenült a hazai jelzálog-hitelezés, a középtávú kilátások pedig kedvezőtlenek.

Az átcsoportosítással és a fiókbezárásokkal párhuzamosan a bank irányítását új vezető veszi át. A bank a jövőben a meglévő hitelállomány gondozására, a Kormányzati Árfolyam-rögzítési Program támogatására és betétgyűjtésre kívánja fordítani erőforrásait - közölte az AXA.

A pénzügyi szolgáltatók tevékenységét érintő, jelenlegi nehéz környezetben a bank felülvizsgálta üzletágait és szervezetét. A költséghatékonyság fenntartása érdekében a menedzsment úgy döntött, hogy az országos Ügyfélcentrum-hálózatot összevonja, és 13 Ügyfélcentrum tevékenységét fokozatosan megszünteti. Július 1-jétől az AXA ­– a direktbanki lehetőségek mellett – Budapesten kettő, Debrecenben, Győrött, Pécsett és Kecskeméten pedig csak egy-egy kiemelt regionális központtal áll majd ügyfelei rendelkezésére.

Az AXA ezen kívül megerősített telefonos ügyfélszolgálattal és weboldalán elhelyezett részletes információkkal segíti ügyfeleit a hiteltörlesztés könnyítésével kapcsolatos tájékozódásban. A regionális központok július 1-je után is tovább folytatják a bank meglévő jelzáloghitel-állományának gondozását és a betétgyűjtést is.

Az AXA Csoport közleménye szerint továbbra is, hosszú távon elkötelezett a magyar pénzügyi piac és az ügyfelei iránt. Miközben az AXA csoport Magyarország többi üzletágát (Biztosító, Egészségpénztár, Nyugdíjpénztár) továbbra is Jacques Maire irányítja, a Bank vezetését a fejlődés ezen új szakaszában Albert Roggemans veszi át. A belga állampolgárságú vezető mostani pozícióját megelőzően közel negyven évig dolgozott az ING lakossági bankjánál, ahol hitelezési és értékesítési területen tevékenykedett. A szakember az elmúlt három évben az ING Románia vezérigazgatójaként jelentős tapasztalatokat szerzett a kelet-európai pénzügyi szolgáltatói piac működéséről.

A bank a változásokról levélben küld majd tájékoztatást valamennyi ügyfelének, az Ügyfélcentrumok összevonásával kapcsolatban azonban az AXA jelenlegi ügyfeleinek semmilyen teendője nincs. A direktbanki működési modellnek köszönhetően a kapcsolattartás levélben, telefonon és az interneten továbbra is folyamatos marad. Amennyiben az ügyfelek mégis a személyes kapcsolattartás mellett döntenek, akkor ezt megtehetik a tovább működő regionális központokban.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!