Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Még mindig vannak olyan települések, amelyekkel a főváros nem rendezte az agglomerációba közlekedő BKV-járatok fenntartásával kapcsolatos vitákat - közölte az InfoRádió. A Budapesti Közlekedési Központ szerint Solymárnak és Budakeszinek is kellene fizetnie, a települések azonban vitatják ezt.
Az utóbbi hónapokban többször téma volt, hogy a főváros szeretné rendezni az agglomerációs településekre járó BKV-járművek helyzetét, továbbá, hogy ezek a települések fizessenek az oda közlekedő buszokért vagy HÉV-járatokért.
Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ vezérigazgatója egy sajtótájékoztatón arról beszélt, hogy vannak olyan települések, amelyekkel vitáznak a viszonylatok finanszírozásával kapcsolatban. Hozzátette: Solymár és Budakeszi nem akar fizetni az oda közlekedő járatok fenntartásáért, illetve vitatja az elvárt összeget.
Szente Kálmán, Solymár polgármestere az InfoRádiónak arról beszélt, hogy a település és a BKV között nem volt szerződés az oda közlekedő járatok üzemeltetéséről. A településvezető szerint arról sincsenek adatai a közlekedési vállalatnak, hogy mennyien használják a járatokat és e nélkül nem lehet érdemben tárgyalni.
A budakeszi önkormányzat városüzemeltetési és a közlekedési tanácsnoka is azt hiányolta, hogy nincs pontos elszámolás arról, hány helyi lakos használja a 22-es buszcsalád járatait. Ohr Alajos kiemelte, hogy a BKV-val volt egy szerződésük arról, hogy a buszok Budakeszire eső veszteségeit a település állja, ez azonban 3 évvel ezelőtt lejárt.
A budakeszi önkormányzat tanácsnoka arról is beszélt, a leginkább vitatott pont az, hogy a település mennyivel járuljon hozzá a buszok veszteségéhez és működtetéséhez. Hozzátette: a település korábban ajánlott egy 5 millió forint körüli összeget, ezt azonban a BKV elutasította.
Mindkét település képviselője hangsúlyozta, hogy ők is megegyezésre törekszenek, ehhez azonban pontos kimutatásokra van szükség a járatok veszteségéről és kihasználtságáról. Hangsúlyozták azt is, örülnek hogy ezek a buszok sűrűn járnak, de azokat nem csak a helyi lakosok használják.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
A magabiztos Tisza-előnyt mérő, június elején készült Medián-kutatásban azt is megvizsgálták, milyen hatással lennének a különböző összefogás-kombinációk Magyar Péter pártjára.
A minisztérium sem tagadta, hogy nagykövetségeknek is levelet írt a Pride betiltásáról, melyre szerintük a Pride körüli tudatosan keltett álhírek miatt volt szükség.
A SpaceX egy dinamikus felületen közvetíti, merre jár a Dragon űrhajó.
Ami igazán érdekes, hogy mi maradt ki a dokumentumból.
Egész Európát érintő azonnali visszahívási kampány indult.