Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A BKV soha nem látott anyagi helyzetbe kerülhet, ha rendezik adósságállományát - mondta a főpolgármester az InfoRádió Aréna című műsorában. Tarlós István hozzátette: valamilyen adót biztosan ki kell vetni.
A BKV idei működéséhez szükséges fedezetet már előteremtette a Fővárosi Közgyűlés - mondta Tarlós István az InfoRádió Aréna című műsorában.
A főpolgármester kifejtette: úgy néz ki, hogy a kormány segítségével meg tudják oldani az adósságállomány problémáját, az idei fedezet már rendben van. A hosszú távú koncepciónak több mint egy tucatnyi változata ott fekszik a kabinet előtt, és ha ebből három-négyet a kormány elfogad, akkor soha nem látott anyagi helyzetbe kerül a BKV - tette hozzá.
A városvezető azonban kitért arra is, hogy valamilyen adót biztosan ki kell vetni a BKV hosszú távú finanszírozásához. Példaként említette a dugódíjat, aminek bevezetése esetén a város egy belső területére egyszeri behajtási díjat kellene fizetni, úgy, mint New Yorkban vagy Londonban.
Tarlós István aláhúzta, hogy a BKV hiteleinek állami garanciájáról a kabinetnek a hónap végéig kell döntenie. Ha március 31-ig ez nem dől el, akkor a bankokkal való megállapodás egy pillanat alatt köddé válik - tette hozzá. A főpolgármester arról is beszélt, hogy a bírálatok ellenére fel sem merült a Budapesti Közlekedési Központ megszüntetése.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?