Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A gazdasági válság miatt májusban folytatódott a lemorzsolódás az Európai Unió haszongépjármű-piacán; a csökkenés a legnagyobb mértékű volt 2009 óta, Magyarországon viszont növekedést regisztrált az ACEA szakmai szövetség.
A csütörtökön közzétett adatok szerint májusban - az autóbuszokat is beleértve - 146 ezer járművet helyeztek újonnan forgalomba az Európai Unióban, 17,8 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. Az első öt hónapban a visszaesés 11,8 százalékos volt.
A jelentősebb piacok közül csupán Nagy-Britanniában nőtt - 10 százalékkal -az újonnan üzembe helyezett haszonjárművek száma, miközben Spanyolországban 27,4 százalékkal, Olaszországban 42,4 százalékkal, Franciaországban 22,1 százalékkal, Németországban 13,6 százalékkal kevesebbet helyeztek forgalomba.
Magyarországra vonatkozóan 6,1 százalékos növekedést mutatott ki az ACEA májusban, és 6 százalékos bővülést az első öt hónapban az egy évvel korábbihoz képest.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A kérdés nem az, hogy Magyar Péter vagy Orbán Viktor, Tisza vagy Fidesz. A szó szerint életbe vágó kérdés az, feltartóztatható-e az utcai erőszak.
Szakértőkkel próbáltuk megfejteni az imádott lény varázsát.