Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Valószínűleg nem esik vissza újra a német autók iránti kereslet az euróövezet válság miatt úgy, mint 2008-ban – legalább is erre számít a német autóipari szakmai képviseleti szervezet, a VDA.
A német autógyárak 90 százalékos kapacitáskihasználtsággal dolgoztak az első félévben. Az adósságválsággal sújtott országok, Olaszország, Spanyolország, Portugália és Görögország csak egy ötödét teszik ki a nyugat-európai autópiacnak – mondta a Süddeutsche Zeitungnak Matthias Wissmann, a VDA (Verband der Automobilindustrie) elnöke.
A VDA idén öt százalék körüli forgalomcsökkenésre számít a nyugat-európai autópiacon. "Ezzel párhuzamosan azonban lendületesen növekszik az Egyesült Államok piaca és még Kína is" - mutatott rá. A világpiaci forgalom 2012-ben négy százalékkal növekedhet.
A VDA elnöke elmondta, hogy a német autóexport körülbelül 70 százaléka az euróövezeten kívüli régiókba irányul, az euró-válság következményei ezért főként az Európára összpontosító márkákat érintik, például az Opel, a Peugeot és a Fiat autógyárakat, valamint a Ford európai leányvállalatát.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Mintha személyes történetében mondaná fel a kormánypolitika kritikáját, olyanok Füle Zsigmond első tapasztalatai a munka világában. Ő az a 18 éves, bácsborsódi fiatal, aki keresztkérdéseket tett fel Lázár Jánosnak bajai fórumán, és panaszára, miszerint keveset keres, a miniszter úgy válaszolt: rossz helyen dolgozik.
Ismeretlen tettes ellen folytatnak nyomozást.