Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Készülnek a tervek a repülőtéri gyorsvasút megvalósítására, ám a 40 milliárd forint összegű olcsóbb változat is veszélybe kerülhet a Malév leállása, illetve a kisebb utasforgalom miatt - írja a Magyar Hírlap hétfői száma.
Szeptemberben kívánja a kormány elé terjeszteni a MÁV a repülőtéri gyorsvasút megvalósíthatósági tanulmányát - tudta meg a Magyar Hírlap. A koncepció két változatban készül: a MÁV által preferált - 40 milliárd forintos költséggel épülő - terv a meglevő vasúti pályát hasznosítaná, alapos átépítés után. A repülőtérről Kőbánya-Kispest megállóig, egy egy nyomvonalú pályán Budapest Nyugati vagy Keleti pályaudvarig 30 percenként közlekedhetnének a vonatok.
A másik változat szerint, amely 80 milliárd forintba kerülne, a Keleti pályaudvarról a jelenlegi vasutaktól elválasztott, külön kétvágányú pályán új vágányok épülnének Kőbánya-Kispest, az 1-es terminál és a 2-es terminál megállókkal, ami 15-20 perces követési időt tenne lehetővé, 20 perces menetidő mellett.
A lap írása szerint ha a kormány dönt, akkor 2015-ben a 2-es terminálig vonat közlekedhet, a finanszírozáshoz szükséges hitelt a kínai kormány által felajánlott 1 milliárd dolláros hitelkeretből lehetne megoldani. Ezért már a megvalósíthatósági tanulmány készítésében részt vesznek a Kínai Vasútépítő Vállalat szakemberei.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
„Bárhová megy is az ember, önmagától nem tud megszabadulni” – írja családja náci múltjáról szóló Drága bácsikám című könyvében az írónő, Hermann Göring családjának leszármazottja.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.