Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 18,33 pontos, 0,10 százalékos csökkenéssel, 17 886,55 ponton zárt csütörtökön. A részvénypiac forgalma 5,3 milliárd forint volt, a vezető részvények ára vegyesen alakult az előző napi záráshoz képest.
Itthon az OTP eredményét várja a piac, másrészt a kinti fejleményeket figyelik, azt, hogy milyen hírek jönnek Európából. Addig kicsit "takarékra vagyunk téve" – fogalmazott Németh Sándor, a Buda-Cash Brókerház kereskedelmi igazgatóhelyettese.
Kiemelte, hogy a Mol a rossz eredmény ellenére jól tartja magát, a Richter pedig új csúcsokat dönget lokálisan. A nemzetközi piacon jó a hangulat, töretlenül tart az emelkedő trend Európában, Amerikában, és Ázsiában is. Minden a központi bankok lazítási várakozásai körül forog - mondta.
A Mol 80 forinttal, 0,48 százalékkal 16 580 forintra erősödött, 1,1 milliárd forintos forgalomban.
Az OTP-részvények ára 30 forinttal, 0,79 százalékkal 3745 forintra csökkent, forgalmuk 3,2 milliárd forintot tett ki.
A Magyar Telekom árfolyama nem változott, 423 forintot ért, forgalma 652,9 millió forint volt.
A Richter árfolyama 5 forinttal, 0,01 százalékkal 40 290 forintra esett, forgalma 174,1 millió forintot ért el.
A másik gyógyszeripari részvény, az Egis 69,7 millió forintos forgalom mellett 50 forinttal, 0,29 százalékkal 16 900 forintra gyengült.
A BUMIX 1.037,63 ponton zárt csütörtökön, ez 1,36 pontos, 0,13 százalékos csökkenés a szerdai záráshoz viszonyítva.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.