EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Nem tervezi hitel felvételét a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a 150 új Mercedes busz üzemeltetésével kapcsolatban - tudta meg a Napi Gazdaság a társaságtól. Az ügylet fedezete a menetdíjbevételből és a közlekedésszervezői forrásokból biztosított - tájékoztatta a lapot a BKK.
A fővárosi busztenderen nyertes VT-Transman a szóló autóbuszok esetében 663 forintot kér minden hasznos gépkocsikilométerért, a csuklós buszok esetében pedig 797 forintot - idézte fel a lap. A BKV öreg buszai kilométerenként 600-700 forintos költséggel működnek.
Várszegi Gyula, a BKV igazgatóságának elnöke a főpolgármesternek küldött levelében azt írta, hogy a 3-3,5 milliárd forintos többletköltség ellehetetleníti a BKV-t. Ráadásul a BKK és a BKV között is nézetkülönbség alakult ki, a BKK nem fogadta el indokolt költségként a BKV igazgatósági elnökének számításait.
Tarlós István főpolgármester ezért a közgyűlés döntésére bízta a kérdést, amely végül azt az alternatívát fogadta el, hogy a BKK-nak és a BKV-nak magának kell előteremtenie az összeget. A szerződést még nem kötötték meg, és időpontja sem ismert - írja a lap.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
Az orosz területek sérthetetlenségéről az alkotmány rendelkezik, ezért nincs miről beszélni.
Újabb fronton kezdett zavarba ejtő szélmalomharcba a Fradi elnöke.