Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A magyarországi sörpiac a megnövekedett költségek és adóterhek miatt nem tudja elkerülni az áremelést - nyilatkozta Dele Ajayi, a Heineken Hungária vezérigazgatója a Világgazdaság szerdai számában.
A söripar különleges helyzetben van, hiszen több speciális adónemmel is kalkulálnia kell - mondta a gazdasági környezetet elemezve a Heineken Hungária vezérigazgatója.
Az áfa és jövedéki adó mellett ilyen a környezetvédelmi termékdíj, de az iparágat sújtja a nemrégiben bevezetett népegészségügyi termékdíj, közismerten a chipsadó is.
Ezen adónemek mindegyike nőtt, ami nyilvánvalóan nehéz helyzetbe hozta az egész iparágat. Mindezen változások hatásait ugyanakkor nem lehet áthárítani teljes egészében a fogyasztókra, hiszen az a jelenlegi gazdasági helyzetben beláthatatlan, sokkszerű következményekkel járna.
A vásárlók egyre jobb minőséget várnak el a pénzükért, bármely márkáról legyen is szó, ezeknek az elvárásoknak meg kell felelni - mondta Dele Ajayi.
"Ebben az évben is több beruházást hajtott végre a Heineken Hungária: a két – soproni és a martfűi – sörfőzdében, például új Heineken palackokba fektetünk be, amelyek 2013-ban kerülnek a piacra" - közölte a vezérigazgató.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.