Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A legfontosabb amerikai részvényindexek a szerdai erős nyitás után jóval másfél százalék pluszban álltak a kereskedés vége előtt két órával.
Közép-európai idő szerint 20 óra körül a 30 ipari vállalat DJIA mutatója 1,68 százalék erősödést jelzett, az S&P-500 1,70 százalékkal emelkedett, a technológiai részvények Nasdaq Composite indexe 2,25 százalékkal nőtt.
Estig a hurráoptimizmus jellemezte a befektetőket, miután az amerikai törvényhozás kedden jóváhagyta azt az egyezményt, amellyel sikerült elkerülni az amerikai gazdaságot veszélyeztető automatikus adóemelést az év elejétől.
Szerdán két ellentétes hatású makrogazdasági adat látott napvilágot. Növekedést jelző 50 pont feletti értéken állt decemberben az amerikai feldolgozóipari beszerzési menedzserindex a novemberi zsugorodás után, miközben egy másik adat szerint az Egyesült Államokban nyolc hónapon belül először csökkentek az építőipari kiadások novemberben.
Tőzsdezárás előtt két órával a New York-i árupiacon (NYMEX) a nyugati féltekén irányadó West Texas Intermediate (WTI) amerikai könnyűolajfajta ára 1,15 dollár emelkedéssel 92,97 dolláron állt.
Közép-európai idő szerint röviddel 20 óra előtt New Yorkban az euró árfolyama 0,25 százalékkal 1,3166 dollárra gyengült a kedd késő esti 1,3197 dollárról. A februári jegyzésű aranyár 12,8 dollár (0,76 százalék) emelkedéssel 1688,6 dolláron állt unciánként.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.